Thursday, September 7, 2017

KIDZ PLAYLAND Ostia Bangi- Colaboration event Space

Syukur Alhamdulillah...Pelancaran KIDZ PLAYLAND berjaya diadakan ...
Usaha di antara Oya ( Nurul Zuriaty) anak kedua saya dengan  BEL ( Nabilah)..Kedua-dua  mereka  adalah sahabat  seperjuangan  sejak zaman persekolahan lagi...

Satu Nostalgia : Mereka jugak  di antara pelajar perintis SMKJ3, 1993 ..dan saya gurunya jugak. perintis  buat SMKJ3 ..sehingga saya pencen pada 29032015 ..23 tahun yang lalu.. satu lakaran sejarah ..nostalgik buat saya kut. .sebagai guru Biologi -Sains di SMKJ3.
Saya tumpang  bangga  di atas usaha gigih mereka dalam menjalankan busines yang agak mencabar juga.. Di antara Produk  SMKJ3 yang boleh dibanggakan jugak..Terbukti ramai mantan warga pelajar telah berjaya dalam bidang masing-masing.Alhamdulillah.

Sama-samalah kita berdoa supaya mereka  berjaya menempuh  ranjau -onak -duri dalam dunia perniagaan ini.. InsyaAllah.

Moto : SMKJ3 terus CEMERLANG dan GEMILANG..In Sya Allah terus menempah kejayaan  satu per satu. Aaminn..





Pemandangan di hari pelancaran - Launching  KIDZ PLAYLAND...

TAHNIAH.  OYA - BEL...





Istimewa buat ZURIATY dan NABILAH ...Kalian Boleh..In Sya Allah..



No comments: